Scotch-Irish-L Archives

Archiver > Scotch-Irish > 1998-03 > 0889569250

From: <>
Subject: Re: Here's Tae Ilka Ane O' Ye!
Date: 10 Mar 1998 18:34:10 EDT

Ta, Aaron. I ken. Now I'll try to work that into some
conversation...with the deer and squirrels, I suppose. Another 10" of
snow and temperatures at 15 degrees...15 below windchill factor...don't
feel like going out.
Keep warm...this blizzard is supposedly coming down from Canada.
Connie

AO>Ach! It mmicht be mair like whit ye wrote only dinna pit the stress oan the
AO>"Kaw" - jist try till balance the twa if ye ken.

AO>Really Connie I'd say "Ill-ka" adn let the w go whewewer it likes.

AO>Aaron

AO>----------
AO>> Subject: Re: Here's Tae Ilka Ane O' Ye!
AO>> Date: March 8, 1998 9:30 PM
AO>>
AO>> Aaron,
AO>> Thanks for the answer. Is it pronounced like "Ill kaw"??
AO>> Connie
AO>>
AO>> AO>Ilka is "every", Connie, and I'll have to find out whata cromak is.
AO>OK
AO>>
AO>> AO>Aaron

to: IN:
cc: IN: